Oferte de turism Agentia rtx

Ultimele Oferte de Turism

Book now

TIPURI DE PENSIUNE

BB (Bed&Breakfast) include doar mic dejun (tip bufet suedez), b?uturi gratuite: ceai, cafea, ap? (n functie de politica hotelului)
HB (Half Board)/demipensiune mic dejun si cin? (tip bufet suedez), b?uturi gratuite: ceai, cafea, ap? doar la micul dejun (n functie de politica hotelului).
FB (Full Board)/pensiune complet? mic dejun, prnz si cin? (tip bufet suedez). B?uturile la masa de prnz si cin? sunt contra cost, la micul dejun sunt stabilite n funtie de politica hotelului.
AI (All Inclusive)/totul inclus - pensiune complet?, b?uturi alcoolice si f?r? alcool de fabricatie local? (sortimentul b?uturilor este stabilit de c?tre administratia hotelului), accesul gratuit la anumite facilit?Ti sau servicii ale hotelului.
UAI (Ultra All Inclusive) pensiune complet?, b?uturi alcoolice si f?r? alcool de fabricatie local?, accesul gratuit la anumite facilit?ti sau servicii ale hotelului. n majoritatea hotelurilor, dar nu toate, sunt incluse si mai multe tipuri de b?uturi alcoolice de import (sortimentul b?uturilor este stabilit de c?tre administratia hotelului).
De asemenea, perioada si orele ntre care pot fi luate mesele sau consumate b?uturile alcoolice si nealcoolice sunt stabilite de c?tre administratia hotelului si pot diferi de la hotel la hotel.
Regimul all inclusive, cu toate variatiile sale (n denumire ultra all inclusive, special all inclusive, all exclusive all inclusive, hapiness all inclusive etc. sau n servicii regimul poate fi completat cu: gust?ri ntre mese, b?uturi alcoolice internationale, accesul la anumite facilit?ti sau servicii), este un regim stabilit de administratia hotelurilor si poate suferi modific?ri n orice moment.

FACILIT?TI

Hotelurile activeaz? att sistemul de nc?lzire al piscinelor exterioare ct si cel al camerelor doar n sezonul de iarn?; ele si rezerv? dreptul unilateral de a stabili temperatura de nc?lzire si momentul cnd va fi oprit sistemul. Accesul in Health Club (masaj, saun?, baie cu aburi, jacuzzi, sal? de fitness) este permis doar persoanelor ce au mplinit vrsta de 16 ani. Copiii pot folosi toboganele doar sub supravegherea adultilor. Regimul de functionare al toboganelor si de desf?surare al sporturilor acvatice sunt stabilite de c?tre administra ia hotelului, n functie de conditiile de vreme. n perioadele n care sunt furtuni pe mare pontoanele hotelurilor se nchid sau se acoper?. La momentul la care membrii echipei de animatie sau supraveghere si termin? programul, copiii pot r?mne n cluburile de copii sau n spatiile special amenajate doar sub supravegherea adultilor. n majoritatea hotelurilor aparatele de aer conditionat functioneaz? n regim de r?cire (sistemul de aer conditionat poate fi centralizat sau cu utilizare individual?; n cazul n care sistemul este centralizat administratia hotelului stabileste perioada din an si orele ntre care acesta functioneaz?). Majoritatea hotelurilor dispun de servicii de asistent? medical? la cerere. Aceste servicii sunt extra cost.

RECOMAND?RI HOTELURI

Regulamentul intern de functionare al hotelurilor poate interzice consumul de alimente si b?uturi n alte spatii dect cele special amenjate n acest sens, inclusiv n camere, fiind interzis? att p?r?sirea s?lii de mese cu alimente, precum si introducerea de produse perisabile alimentare si b?uturi din exteriorul hotelului n scopul consumului imediat. Aceste norme sunt impuse la nivel national si determinate de m?surile de prevenire a toxinfectiilor alimentare produse de p?strarea inadecvat? a alimentelor n t?rile cu clim? cald?. n majoritatea hotelurilor, n restaurante si locatiile special mentionate, se impune sub forma unui cod de tinut? o vestimentatie decent?. De aceea, recomand?m b?rbatilor pantalon lung, iar femeilor fust?.

FOR?A MAJOR? SI CAZUL FORTUIT

Situatiile de fort? major? si caz fortuit, cum ar fi: r?zboaie, cutremure, greve, fenomene naturale, pandemii dar f?r? a se limita la acestea si n special conditiile meteo nefavorabile nu incumb? agentiei de turism RTX desp?gubiri ori compensatii. RTX si partenerul cu care opereaza pachetele charter nu isi asum? plata niciunei taxe si nu suport? nici un cost suplimentar (cazare, transport, mas?) pe care turistul trebuie s? le suporte n cazul anul?rii temporare a unui zbor, autocar sau vapor decis? de societatea de transport sau de autorit?ti din motive de securitate (conditii meteo, grev?, incidente tehnice, deflagratii, conflicte armate etc).

n caz de fort? major? agentia de turism RTX nu se face responsabila, iar turistul nu poate solicita nici un fel de compensatie pentru schimbarea de orar sau itinerar chiar dac? acestea intervin dup? nmnarea documentelor de c?l?torie, aceste situatii fiind astfel circumstantiate de reglement?rile europene n materie de trafic aerian. n cazul n care compania aerian? transportatoare este nevoit? s? modifice orarul de zbor, datorit? traficului aerian sau altor motive operationale, RTX va comunica n cel mai scurt timp posibil aceste informatii. Exist? posibilitatea decalajelor n comunicare care vin din rapiditatea cu care compania aerian? ne comunic? n scris aceste schimb?ri. RTX nu este responsabil de modific?rile de orar si de posibilele ntrzieri.

RECLAMATII

Turistul este obligat s? sesizeze prompt, n scris, att prestatorului de servicii ct si agentiei RTX, orice deficient? constatat? la fata locului cu privire la realizarea pachetului de servicii contractat, asistat de reprezentatntul local. Agentia va actiona imediat pentru solutionare.